Thursday, February 10, 2011

Keje oo keje

Dah hampir 7 bulan aku menjadi penganggur tegar....bile la rezeki nk datang nih....mahal betul rasanye rezeki aku...nk kate aku dh giveup ye jugak..tp aku masih lagi bertahan kt bumi selangor ni. Ikut hati dah lame aku bungkus kain baju balik kampung...tanam jagung pn dah berbuah kot...


Tapi selagi aku blm ckup ilmu (chewah...poyo plak..) aku xnk blk kg lg...mane tau rezeki aku kt bisnes plak..huahuahuahua....amin. Doa-doakan la yer aku sukses..kui3....yg pasti 1st customer aku mesti BFF aku yang saban hari dok bertnye..."dh boleh ke anto kain?".....keekekeke...

Hari-hari aku search job...apply via mail la...via jobstreet la...via BB je blm..hehe...tp sume xde jawapan..sekarang hanye mampu berserah...Ya Allah..kuatkan semangat aku untuk menempuh dugaanMu..amin....

p/s : harus keje...xsabor nk g trip...1st time nk naik kapal tobang :)

2 comments:

  1. mala,insyaAllah ada rezeki ko nanti.jgn give up ;P

    ReplyDelete
  2. DAPAT KOJE DA KAN MALA OI.PE LG BILE NK PAYUNG HEHE

    ReplyDelete