Monday, July 11, 2011

SINGAPORE TRIP :)

30 June 2011-03 July 2011...bersama rakan-rakan segiler aku, melarikan diri ke KOTA SINGA. Fokus utama kami sebenonye nk g USS je..tp alang2 berjimba, wt lencongan gak la..Name dh singa..mesti la byk singe. ye dok..tp aku nmpak org serupe singe byk le..haha

USS mmg terbaek la..blm bukak pintu gate kami udah terpacak dpn gate..terror x kami? haha..make seharian suntuk la kami sume berjimba dlm tu..maklum le..tiket mahei wei,rugi x puaskn ati...Crite bab puas ati ni..mmg care la..aku berjaye menawan CYLON! Kome caye x aku xmenjerit woooo...tp aku pejam mate..kui3..idak mcm kwn2 aku tu...(hehe..nak riak jap bab champion ni)..mesti 'kwn2' aku maki hamun tgk ayt aku ni..hahahaha

Rakan segiler haku ;p

USS memang terbaek la!

aku di Kota Singa


Sweet escape..tu le dpt aku kabokn..maklum le..1st time bercuti dgn kwn2...So lps ni trip mane plak ye kwn.. =p

p/s: bulan budget…duit abis berjalan sakan =p

No comments:

Post a Comment