Sunday, October 16, 2011

hijau bumi

Sabtu lepas aku teman ida  pergi walimatul urus arip&huda kat Sabak Bernam. Boleh tahan jugakla jauh..sampai sepanjang perjalanan bile nampak kedai jual2 aku mesti tanye bile nak sampai ^___^

Kami gerak dari shah alam pukul 1 (maklum le,aku koje,halfday) sampai lebih kurang pukul 2.30pm. dekat kan? *___*. Ape yang aku nak story kali bukan psl pengantin..pasal tempat persinggahan kami. haha...Kampung aku mane ade bendang. So balik tu aku dengan ida dengan slambe dan tak malunye berhentila kat bendang sape tah. Maka dengan wajah keslamberan yang ade kami start posing..klik,klik,klik,klik dan klik...pakcik makcik yang lalu kami abaikan..huahuahauhua...

hijau kan....

saya berjaya!!
 
pose syok sendiri.......*___*
 Memang bez...skali shot 10 gambar terus..dan kami dengan kelam kabut sampai tak tau dh nk posing camne dah....^____^



p/s: nanti nak suh alin wt photoshoot untuk aku sorang je *______*

1 comment: